۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۴

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان:

توزیع شکر دولتی در استان سمنان/ ۸۰ تن برنج عرضه شد

توزیع شکر دولتی در استان سمنان/ ۸۰ تن برنج عرضه شد

سمنان- مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی سمنان از توزیع شکر و برنج دولتی در استان برای تنظیم بازار این دو محصول خبر داد و گفت: ۴۰۰ تن برنج و شکر در بازارها و مراکز عرضه استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود طاهریان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از تنظیم بازار دو قلم کالای اساسی شامل برنج و شکر در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: سهمیه مورد نیاز استان در این دو قلم کالا به صورت کارشناسی مشخص و تأمین شده است.

وی از توزیع برنج و شکر دولتی در استان سمنان با هدف تنظیم بازار این کالاها خبر داد و افزود: بیش از ۴۰۰ تن برنج و شکر در سراسر استان و در مراکز عرضه توزیع شده است.

مدیر بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه ۸۰ تن برنج و ۳۲۴ تن شکر در استان به قیمت تنظیم بازار توزیع شده است، تاکید کرد: این میزان توزیع بر اساس اعلام نیاز شهرستان‌های استان تخصیص سهمیه پیدا کرده است.

طاهریان با بیان اینکه این اقلام تنظیم بازاری از امروز در واحدهای صنفی و عرضه کننده‌ای که اتاق اصناف شهرستان‌ها اعلام کرده، توزیع شده است، بیان کرد: هر یک کیلوگرم برنج توزیعی ۳۵ و هر کیلوگرم شکر ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه شده است.

وی افزود: عوامل فروش مجاز نیستند که در این قیمت‌های مصوب تنظیم بازار دخل و تصرفی داشته و در صورت مشاهده مواردی از تخلف، برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

کد خبر 6262631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha